Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej w Izabelinie
Szkoła Podstawowa im. płka Stanisława Królickiego w Izabelinie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej.
• Data publikacji strony internetowej: 2023-07-05
• Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-07-05
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
• Dokumenty PDF, XLS, XLSX, DOC, DOCX mogą być niezgodne lub częściowo zgodne.
• Niektóre wpisy mogą być zredagowane w sposób niedostępny.
• Niektóre grafiki nie zawierają opisów alternatywnych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
• Deklarację sporządzono dnia: 2023-07-05
• Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-03-26
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
• Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dyrektor Szkoły Podstawowej im. płka Stanisława Królickiego w Izabelinie – Anita Fieducik.
• E-mail: sp@izabelin.edu.pl
• Telefon: 22 752 68 60
Każdy ma prawo:
• zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
• wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
• dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
• wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
• wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
• Organ nadzorujący: Wójt Gminy Izabelin - Dorota Zmarzlak
• Adres: ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin
• E-mail: sekretariat@izabelin.pl
• Telefon: 22 722 89 30
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek przy ulicy 3 Maja 49
• Główne wejście do budynku Szkoły Podstawowej w Izabelinie znajduje się od strony ul. 3 Maja.
• Główne wejście posiada schody i podjazd dla osób niepełnosprawnych.
• Budynek składa się z dwóch części. W części pierwszej znajdują się poziomy: -1, 0 (parter), 1 i 2, w części drugiej: -1, 0 i 1. W części drugiej znajduje się winda i toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
• Sekretariat znajduje się na parterze budynku (poziom 0).
• Korytarze w budynku umożliwiają swobodne poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
Budynek przy ulicy Wojska Polskiego 5
• Główne wejście do budynku Szkoły Podstawowej w Izabelinie znajduje się od strony ul. Wojska Polskiego.
• Główne wejście nie posiada schodów.
• W budynku jest winda.
• W budynku znajdują się poziomy: -1, 0 (parter) i 1.
• Sekretariat znajduje się na parterze budynku (poziom 0).
• Korytarze w budynku umożliwiają swobodne poruszanie się wózkiem inwalidzkim.
• Toalety przystosowane są dla potrzeb osób niepełnosprawnych.