Informacja o obiadach dla uczniów klas 2-8
Rodzicom uczniów, którzy w ubiegłym roku szkolnym korzystali z obiadów przypominamy, że w szkole funkcjonuje elektroniczny system zamawiania posiłków (platforma dostępna pod adresem internetowym app.jemwszkole.pl). Opłat za obiady można dokonywać wyłącznie za pośrednictwem platformy. Koszt obiadów wrześniowych wynosi 114 zł i powinien być uiszczony do 30 sierpnia 2024 r. Kolejnych wpłat za obiady należy dokonywać do 25–go dnia miesiąca poprzedzającego ten, za który następuje wpłata.
Obiady będą wydawane od 4 września 2024 r.
Uczniowie odbierają obiady za pomocą breloka. W przypadku zgubienia breloka obiadowego należy się zgłosić do sekretariatu szkoły. Pierwszy brelok wydawany był bezpłatnie, za każdy kolejny należy uiścić opłatę w wysokości 3 zł na konto: 39 1020 1026 0000 1302 0023 6083. W tytule wpłaty należy wpisać, że jest to opłata za brelok oraz podać imię i nazwisko dziecka i klasę, do której uczęszcza. Dowód wpłaty trzeba okazać w sekretariacie, który wyda nowe urządzenie.
Informacja o obiadach dla uczniów klas 1 i uczniów, którzy do tej pory nie korzystali ze szkolnej stołówki
Prosimy o zapoznanie się z Regulaminem korzystania ze stołówki oraz Instrukcją dla rodziców, które zostały umieszczone w załączniku.
Dziecko można zapisać na obiady za pomocą formularza, który umożliwi Państwu podanie danych niezbędnych do założenia konta na platformie obiadowej. Link do formularza dostępny jest pod adresem:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfn34lJrL52T6jwsVniORk5weVIfO5ExbGIe3Y5wk7xNNm5lw/viewform i będzie aktywny do 27 sierpnia 2024 roku. 28 sierpnia wygenerowane zostaną wiadomości z danymi do pierwszego logowania, które rodzice otrzymają na podany w zgłoszeniu adres email (prosimy o sprawdzenie sekcji SPAM, bo tam może trafić wiadomość startowa). Opłatę w wysokości 114 zł należy wnieść za pośrednictwem platformy do 30 sierpnia 2024 r. Obiady będą wydawane od 4 września 2024 r.
Jeżeli ktoś z Państwa nie zdąży zapisać dziecka za pomocą formularza zgłoszeniowego w wyznaczonym terminie to oczywiście może to zrobić w dowolnym momencie składając zgłoszenie w sekretariacie szkoły (karta zgłoszenia dostępna w załączniku). Zwracamy uwagę, że ze względów organizacyjnych uczniowie będą mogli korzystać z obiadów po upływie 3 dni roboczych od złożonego i opłaconego zamówienia.
Wychowawcy klas 1 w dniu rozpoczęcia roku szkolnego będą mieli breloki dla uczniów zapisanych na obiady. Pozostałych uczniów prosimy o kontakt z sekretariatem w celu odebrania pierwszego breloka. Aby dziecko mogło otrzymać posiłek za pomocą breloka rodzic musi dodać jego numer do konta dziecka (w przypadku uczniów klas 1 zrobi to pracownik sekretariatu).
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z sekretariatem.